Terug

  • Montage mogelijk in heel Nederland
  • De voordeligste van Nederland
  • Maatwerk is onze passie!

Retourneren

Retourneren

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, LET OP: indien uw product onder 'maatwerk' valt, is er geen retour mogelijk. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van ons retour, let op: de verzendkosten voor het ontvangen en weer verzenden zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@schouten-woonidee.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Uitzondering maatwerk

Al onze deuren, kastenwandsystemen, steigerhouten meubelen, stoelen, lampen en tafels die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

 

De beste kwaliteit!


U zoekt een kwaliteitsproduct voor jarenlang plezier, daarvoor bent u aan het goede adres! Wij gaan alsvolgt te werk:

• We selecteren hoogwaardige en duurzame materialen voor zowel onze maatwerk tafels als voor de tafels welke we direct uit voorraad leveren.
• Alle meubels worden met de hand gemaakt, zowel de import meubels als de maatwerk tafels welke hier in Nederland gemaakt worden.
• Voor dat de meubels de deur uit gaan worden deze onderworpen aan een laatste kwaliteitscheck.

• Hout is een natuurprodcuct, hoewel onze meubels degelijk gemaakt worden is werking in meer of mindere mate te verwachten.

 

 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Garantie

1.1 Welk soort garantie heb ik?

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schouten-woonidee.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1.2 Product kapot?

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@schouten-woonidee.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1.3 Kwaliteit

De beste kwaliteit!


U zoekt een kwaliteitsproduct voor jarenlang plezier, daarvoor bent u aan het goede adres! Wij gaan alsvolgt te werk:

• We selecteren hoogwaardige en duurzame materialen voor zowel onze maatwerk tafels als voor de tafels welke we direct uit voorraad leveren.
• Alle meubels worden met de hand gemaakt, zowel de import meubels als de maatwerk tafels welke hier in Nederland gemaakt worden.
• Voor dat de meubels de deur uit gaan worden deze onderworpen aan een laatste kwaliteitscheck.

• Hout is een natuurprodcuct, hoewel onze meubels degelijk gemaakt worden is werking in meer of mindere mate te verwachten.

2. Maatwerk

2.1 Offerteaanvragen

Neemt u contact op met het contactformulier.

 

2.2 Wat valt er onder maatwerk?

  • Schuifdeuren uit onze webshop
  • Op maat gemaakte schuifrailen
  • Kasten
  • Steigerhouten meubelen
  • Dubbel schuifdeursysteem
  • Plafondbeugels
  • Wandbeugels
  • Schuifrailen met koppelstukken of softclose. 
  • Kleurafwerking
  • Boeren luiken

3. Bezorgen en afhalen

3.1 Ik wil meerdere barndeur producten kopen. Hoe zit het met de bezorgkosten?

U betaalt bij aanschaf van meerdere items eenmalig bezorgkosten. In de winkelwagen wordt dit automatisch berekend. U betaalt de kosten voor het grootste en/of zwaarste barndeur / loftdeur product. De rest gaat gratis mee.

3.2 Ik woon in een appartement of wooncomplex, hoe gaat de bezorging in zijn werk?

De bezorging is tot aan de entree van het gebouw. Onze bezorgers brengen de deuren alleen af op de begane grond, tenzij u via een offerte voor montage heeft gekozen. 

3.3 Welke levertijd moet ik rekening mee houden bij een deur op maat?

Bij maatwerkproducten is de productietijd 10-20 werkdagen. Zodra uw bestelling klaar staat in de werkplaats zal er met u een aflevermoment worden bepaald. 

3.4 Incompleet pakket ontvangen, artikel in backorder. Wat nu?

Geen zorgen, wij doen er alles aan om het ontbrekende artikel zo snel mogelijk weer te kunnen leveren. Indien er een calamiteit voordoet of het is het gevolg van een derdenkwestie zullen wij alles doen om dit zo snel mogelijk te verhelpen.  

3.5 Bestelling is als verzonden gemeld, maar ik heb geen track en trace?

Zodra het verzendlabel op uw pakket is geplakt en is afgehaald door de vervoerder zal deze het pakket scannen. Na het scannen ontvangt u een mail daarin de verzendgegevens. Heeft u deze mail niet ontvangen, maar is uw pakket wel 3 of meer dagen geleden als verzonden gemeld, stuurt u dan even een mail naar bestellen@schouten-woonidee.nl

3.6 tot waar bezorgen jullie?

Standaard bezorgen in heel NL en België. Let op, met uitzondering van de waddeneilanden, dit is enkel mogelijk bij offerte bestellingen. 

Mocht u het product in een ander EU land willen ontangen, voor een schuifdeursysteem is dit geen probleem, neemt u hiervoor contact op via bestelling@schouten-woonidee.nl. Deuren bezorgen wij niet buiten Nederland en Belgie. 

3.7 Ik wens mijn bestelling zelf op te halen, kan dat?

Dat kan, wel vragen wij u om dit kennaar te maken per mail, zodoende voorkomt u een dichte deur

4. Retouren

4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Een verzoek voor retourneren kunt u aanvragen per mail: info@schouten-woonidee.nl

LET OP:

- Het product mag niet gebruikt zijn,

- De verpakking is intact

- De verzendkosten zijn voor eigen rekening

- Maatwerk artikelen mogen niet retour

Voor mee informatie over retourneren verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

4.2 Mijn bestelling is niet compleet!

Wat vervelend!! Indien u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling met ons contact opneemt gaan we er alles aan doen om het probleem zo spoedig op te lossen!

Neemt u zo snel mogelijk contact op via:

info@schouten-woonidee.nl

of

06 57 05 35 68

*Gaarne uw bestelnummer bij de hand houden

5. Offerte

6. Verkoop

6.1 Kan ik een showroom bezoeken?

Schouten-Woonidee heeft vooralsnog geen showroom. Op dit moment werken wij middels onze onlineverkoopkanalen en advies aan huis of digitaal. 

Het is wel mogelijk om onze werkplaats te bezoeken voor het doornemen van uw specifieke wensen evenals het afhalen van uw bestelling. LET OP; Dit is enkel op afspraak.

6.2 Is het mogelijk om een aangepast product bij jullie te bestellen?

Jazeker! Schouten-Woonidee gaat geen uitdaging uit de weg en zal er alles aan doen om uw wensen in elk product te verwerken. Maakt u gebruik van ons contactformulier of neem telefonsch met ons contact op voor de mogelijkheden. 

Wilt u eigen ontwerp voor een tafel, kast, wandbord, schuifdeur en dergelijke door Schouten-Woonidee laten maken? Deel uw ontwerp met ons middels info@schouten-woonidee.nl of neem telefonisch contact met ons op. 

Geen ontwerp uitgeschetst, maar toch duidelijke wensen? Wij komen graag (vrjiblijvend) bij u op de koffie om uw wensen uit te werken!

6.3 Afhalen bij onze werkplaats?

U kunt uw bestelde product altijd bij ons komen afhalen, mits u deze telefonisch met Schouten-Woonidee heeft afgesproken. 

Het adres van onze werkplaats:

Van Ghentlaan 36

3843 VE Harderwijk

Om een afspraak te maken voor afhalen: 06 57 05 35 68

Betalen is mogelijk per pin (GEEN CREDITCARD) of contant. Betalen op rekening is bij ons niet mogelijk.

6.4 Kan ik informatie over de specifieke afmetingen krijgen?

Schouten-Woonidee doet er alles aan om u een zo duidelijk overzicht weer te geven in onze webshop. Mocht u iets missen, een specifieke vraag hebben of juist extra informatie willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. 

7. Inmeten en monteren

7.1 Hoe bepaal ik de breedte voor een loftdeur?

Uw breedte t.b.v. een loftdeur bepaald u door de bestaande breedte van uw opening met 50-100mm te vergroten! 

Voorbeeld: 

Na het verwijderen van een tussendeur is de opening in de wand 1000mm.

Een loftdeur heeft overlapping nodig om de opening zo goed mogelijk af te dekken, hiervoor adviseert Schouten-Woonidee minimaal een extra breedte van 70mm. Met 70mm overlapt de deur aan beide zijden met 35mm.

Heeft u het kozijn niet verwijderd en wilt u de stijlen van het kozijn niet in het zicht houden? Bestel uw schuifdeur dan 100mm breder dan huidige opening!

 Hoe meet ik mijn schuifdeur op?

7.2 Hoe bepaal ik de hoogte van mijn loftdeur?

De hoogte van uw loftdeur bepaald u door 43mm bij de huidige hoogte van uw wandopening op te tellen!

 Hoe bepaal ik de breedte en hoogte van een schuifdeur?

7.3 Ik heb een bovenraam in mijn huidige kozijn, hoe monteer ik nu mijn schuifrail?

Uw schuifrail kunt u middels speciale plafondbeugels bij ons bestellen! Deze beugels zorgen ervoor dat u het kozijn niet hoeft te verwijderen om uw schuifrail te monteren. 

Hiervoor heeft u nodig: Plafondbeugelset Loftdeursysteem

7.4 Hoe monteer ik een railverlenger?

Een railverlenger, of tussenrail,monteert u eenvoudig en snel. 

De tussenrail is voorzien van dezelfde montage benodigdheden als een standaard schuifrail. Hierdoor monteert u de tussenrail in het midden van de schuifrail, waarna u aan beide zijden het linker gedeelte van de schuifrail kunt monteren en vervolgens het rechter gedeelte. 

 

7.5 Softclose, hoe monteer ik dat?

Zie handleiding Softclose onder: Contact -> Handleidingen

7.6 Hebben jullie een inmeetservice?

Ja, de kosten hiervoor bedragen €49.50 ex btw. Deze kosten komen te vervallen indien u een het ingemeten product daadwerkelijk afneemt.

7.7 Monteren jullie ook?

Ja, bij monteren door Schouten-Woonidee ontvangt u gratis onze inmeetservice. De kosten voor het monteren zijn vanaf €99.95, afhankelijk van uw bestelde product, neem voor exactie tarieven contact met ons op.

 

7.8 Ik heb vloerverwarming, hoe monteer ik een ondergeleider?

Hiervoor besteld u wandgeleider. Deze wandgeleider bevestigd u aan de wand. 

7.9 Hoe dik mag de schuifdeur zijn?

Het standaard loftdeurschuifsysteem is bestemd voor schuifdeuren met dikte tot 50mm. 

7.10 Hoeveel KG mag er aan de schuifrail hangen?

Het boeren schuifdeursysteem kan een gewicht van maximaal 125kg dragen. 

7.11 Ik wil een tweede deur aan dezelfde schuifrail, kan dit?

Ja dat is mogelijk. Hiervoor besteld u een tweede deur pakket. Het tweede deurpakket bestaat uit:

  • 2 extra schuifrollen
  • Ondergeleider
  • Eindstoppers

Wil een tweede deur en een extra stuk schuifrail om uw schuifrail te verlengen voor meerdere deuren? Bestel dan:

  • Schuifrail met bevestiging los, verschillende maten verkrijgbaar
  • Schuifrail koppelprofiel
  • Tweede deurpakket 

Staat uw maat schuifrail er niet tussen? Neemt u dan contact op, u ontvangt dan een maatwerk schuifrail.

8. Veelgestelde vragen schuifdeur systeem

8.1 Ik heb vloerverwarming, hoe zit dat dan met de schuifdeur geleider?

bij vloerverwarming adviseren wij u gebruik te maken van de wandgeleider: https://www.schoutenwoonidee.nl/schuifdeur-geleider-vloergeleider-wandgeleider.html

8.2 Hoeveel is de afstand tussen bovenkant schuifdeur en bovenkant schuifdeurwiel?

15cm

8.3 Hebben jullie ook schuifdeurrails uit 1 stuk langer dan 200cm?

Ja, neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice. 

8.4 Leveren jullie ook plafondbeugels voor spaakwielen?

Ja, neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice. 

8.5 Hebben jullie een montageservice?

Ja, wij monteren in een straal van maximaal 75km vanaf Harderwijk.

 

Kosten:

per km (heen en terug) €0.50

1 deur: €300

elke volgende deur: €250

8.6 Ik heb een gips wand, kan daar het systeem aan?

Jazeker, gebruik hiervoor ons bevestigingsset voor gyproc wanden!~

8.7 Hoe bepaal ik de afmeting van mijn schuifdeur?

De afmetingen van uw schuifdeur bepaald u eenvoudig met onderstaande adviesmaten:

 

Bij standaard schuifdeursysteem: 

Hoogte deur: Hoogte opening + 4cm*

Breedte deur: Breedte opening + 8cm* 

 

Bij schuifdeursysteem plafond montage:

Hoogte deur:  totale hoogte (van vloer tot plafond) - 17.5cm 

Breedte deur: Breedte opening +8cm*

 

Bij schuifdeursysteem Kast:

Hoogte: Hoogte opening + 4cm*

Breedte: Breedte totale opening +16cm  / 2 

 

*Dit zijn adviesmaten, de minimale hoogte maat van de schuifdeur is gelijk aan de hoogte van de opening. De minimale breedte is gebaseerd op 4cm overlap aan beide zijden. Deze maten kunnen naar eigen inzien worden bepaald, alhoewel de adviesmaten zorgen voor een volledige afsluiting van de opening en/of wegwerken kozijnlijsten. 

Bekijk hier onze schuifdeuren!

8.8 Hoeveel ruimte zit er tussen de wand en de schuifdeur?

10-20mm, afhankelijk van de deurdikte

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Schouten Woonidee Webshop Keurmerk / 10 - 8.8 Reviews @ Webshop Keurmerk
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »